Periodo de publicación recogido
|
|
|
Second Language Learners' Contiguous and Discontiguous Multi-Word Unit Use Over Time.
Aziz Yuldashev, Julieta Fernández, Steven L. Thorne
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 97, Nº 0, 2013, págs. 31-45
Community Formation and the World as Its Own Model.
Steven L. Thorne
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 95, Nº 2, 2011, págs. 304-307
Second Language Use, Socialization, and Learning in Internet Interest Communities and Online Gaming.
Steven L. Thorne, Rebecca W. Black, Julie M. Sykes
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 93, Nº 0, 2009, págs. 802-821
Epistemology, Politics, and Ethics in Sociocultural Theory.
Steven L. Thorne
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 89, Nº 3, 2005, págs. 393-409
Sociocultural approaches to expert-novice relationships in second language interaction
Steven L. Thorne, John Hellermann
The handbook of classroom discourse and interaction / Numa Markee (ed. lit.), 2015, ISBN 9781-118-53112-9, págs. 281-298
Teaching and researching computer-assisted language learning
Steven L. Thorne
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 10, Nº. 2, 2006, págs. 233-236
Es reseña de:
Review: Teaching and Researching Computer-assisted Language Learning
P. Byrd
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 25, Nº 4, 2004, págs. 549-552
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados