Periodo de publicación recogido
|
|
|
Asking children to "be helpers" can backfire after setbacks.
Emily Foster‐Hanson, Andrei Cimpian, Rachel A. Leshin, Marjorie Rhodes
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 1, 2020, págs. 236-248
The Nature and Consequences of Essentialist Beliefs About Race in Early Childhood.
Tara M. Mandalaywala, Gabrielle Ranger‐Murdock, David M. Amodio, Marjorie Rhodes, Gabrielle Ranger-Murdock
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 90, Nº. 4, 2019, págs. 437-453
The Role of Generic Language in the Early Development of Social Categorization.
Marjorie Rhodes, Sarah-Jane Leslie, Lydia Bianchi, Lisa Chalik
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 89, Nº. 1, 2018, págs. 148-155
Cross-Cultural Differences in Children's Beliefs About the Objectivity of Social Categories
Gil Diesendruck, Rebecca Goldfein-Elbaz, Marjorie Rhodes, Susan A. Gelman, Noam Neumark
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 6, 2013, págs. 1906-1917
Naïve Theories of Social Groups
Marjorie Rhodes
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 83, Nº. 6, 2012, págs. 1900-1916
Boys Will Be Boys; Cows Will Be Cows: Children’s Essentialist Reasoning About Gender Categories and Animal Species
Marianne G. Taylor, Marjorie Rhodes, Susan A. Gelman
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 80, Nº. 2, 2009, págs. 461-481
Categories Influence Predictions About Individual Consistency
Marjorie Rhodes, Susan A. Gelman
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 79, Nº. 5, 2008, págs. 1270-1287
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados