InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Personalized MOOCs for Language Learning: A challenging proposal
Maria Perifanou
eLearning Papers, ISSN-e 1887-1542, Nº. 45, 2015 (Ejemplar dedicado a: Language Learning and Technology)
Repositories of Open Textbooks for Higher Education: A Worldwide Overview
Maria Perifanou, Anastasios A. Economides
Open Educational Resources in Higher Education: A Global Perspective / Jako Olivier (ed. lit.), Andreas Rambow (ed. lit.), 2023, ISBN 978-981-19-8590-4, págs. 203-227
The OPENLang MOOC for Language teachers: “Exploring how to (re)use LanguageOpen Educational Resources (OERs)”
Maria Perifanou
Digital Reset: European Universities Transforming for a Changing World: Overview of papers as presented during the Innovating Higher Education Conference 2022: 19-21 October 2022 in Athens / coord. por George Ubachs, Stefan Meuleman, Alessandra Antonaci, 2022, ISBN 9789079730452, págs. 560-576
Dimensions of openness in MOOCS & OERs
Anastasios A. Economides, Maria Perifanou
Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning Technology: (Palma, 2nd-4th of July, 2018). Conference proceedings / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 3684-3693
The many faces of openness in education
Anastasios A. Economides, Maria Perifanou
Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning Technology: (Palma, 2nd-4th of July, 2018). Conference proceedings / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 3694-3703
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados