Periodo de publicación recogido
|
|
|
The Privileged Status of Knowing Mechanistic Information: An Early Epistemic Bias.
Kristi L. Lockhart, Aaron Chuey, Sophie Kern, Frank C. Keil
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 90, Nº. 5, 2019, págs. 1772-1788
Preferences for Explanation Generality Develop Early in Biology But Not Physics.
Marian J. Bakermans-Kranenburg, Mark Sheskin, Samuel G. B. Johnson, Frank C. Keil
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 89, Nº. 4, 2018, págs. 1110-1119
Matthew P.A. Fisher, Joshua Knobe, Brent Strickland, Frank C. Keil
Investigación y ciencia, ISSN 0210-136X, Nº 500, 2018, págs. 74-77
Matthew Fisher, Joshua Knobe, Brent Strickland, Frank C. Keil
Scientific American, ISSN 0036-8733, Vol. 318, Nº. 2, 2018, págs. 50-53
Diverse Effects, Complex Causes: Children Use Information About Machines' Functional Diversity to Infer Internal Complexity
Richard E. Ahl, Frank C. Keil
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 88, Nº. 3, 2017, págs. 828-845
Overoptimism about future knowledge: Early arrogance?
Kristi L. Lockhart, Mariel K. Goddu, Frank C. Keil
Journal of Positive Psychology, ISSN-e 1743-9779, Vol. 12, Nº. 1, 2017, págs. 36-46
What Could You Really Learn on Your Own?: Understanding the Epistemic Limitations of Knowledge Acquisition
Kristi L. Lockhart, Mariel K. Goddu, Eric D. Smith, Frank C. Keil
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 2, 2016, págs. 477-493
Sensing the Coherence of Biology in Contrast to Psychology: Young Children’s Use of Causal Relations to Distinguish Two Foundational Domains
Jane E. Erickson, Frank C. Keil, Kristi L. Lockhart
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 81, Nº. 1, 2010, págs. 390-409
Where Is the Essence? Developmental Shifts in Children’s Beliefs About Internal Features
George E. Newman, Frank C. Keil
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 79, Nº. 5, 2008, págs. 1344-1356
Frank C. Keil
Annual review of psychology, ISSN 0066-4308, Nº. 1, 2006, págs. 227-254
Reflections of other minds: how primate social cognition can inform the function of mirror neurons
Derek E Lyons, Frank C. Keil, Laurie R Santos
Current opinion in neurobiology, ISSN 0959-4388, Nº. 2, 2006, págs. 230-234
Should you ask a fisherman or a biologist?: Developmental shifts in ways of clustering knowledge.
Judith H. Danovitch, Frank C. Keil
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 75, Nº. 3, 2004, págs. 918-931
Frank C. Keil, Jonathan F. Kominsky
The conceptual mind: New directions in the study of the concepts / Eric Margolis (ed. lit.), Stephen Laurence (ed. lit.), 2015, ISBN 9780262536677, págs. 677-692
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados