InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Dick Ng'ambi, Cheryl Brown, Vivienne Bozalek, Daniela Gachago, Denise Wood
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 47, Nº. 5, 2016, págs. 843-858
Editorial: Massive open online courses ( MOOCs): Disrupting teaching and learning practices in higher education.
Dick Ng'ambi, Vivienne Bozalek
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 46, Nº. 3, 2015, págs. 451-454
Leveraging informal leadership in higher education institutions: A JOUR of diffusion of emerging technologies in a southern context.
Dick Ng'ambi, Vivienne Bozalek
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 44, Nº. 6, 2013, págs. 940-950
Editorial: Emerging technologies and changing learning/teaching practices.
Dick Ng'ambi, Vivienne Bozalek
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 44, Nº. 4, 2013, págs. 531-535
Using Google Drive to facilitate a blended approach to authentic learning.
Michael Rowe, Vivienne Bozalek, Jose Frantz
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 44, Nº. 4, 2013, págs. 594-606
The use of emerging technologies for authentic learning: A South African study in higher education.
Vivienne Bozalek, Daniela Gachago, Lucy Alexander, Kathy Watters, Denise Wood, Eunice Ivala, Jan Herrington
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 44, Nº. 4, 2013, págs. 629-638
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados