Periodo de publicación recogido
|
|
|
Learning analytics and AI: Politics, pedagogy and practices.
Simon J. Buckingham Shum, Rosemary Luckin
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 6, 2019, págs. 2785-2793
Designing educational technologies in the age of AI: A learning sciences‐driven approach.
Rosemary Luckin, Mutlu Cukurova
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 6, 2019, págs. 2824-2838
Artificial intelligence and multimodal data in the service of human decision‐making: A case study in debate tutoring.
Mutlu Cukurova, Carmel Kent, Rosemary Luckin
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 6, 2019, págs. 3032-3046
Creating the golden triangle of evidence‐informed education technology with EDUCATE.
Mutlu Cukurova, Rosemary Luckin, Alison Clark‐Wilson
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 2, 2019, págs. 490-504
A method for teacher inquiry in cross-curricular projects: Lessons from a JOUR study.
Katerina Avramides, Jade Hunter, Martin Oliver, Rosemary Luckin
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 46, Nº. 2, 2015, págs. 249-264
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados