InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
A method for teacher inquiry in cross-curricular projects: Lessons from a JOUR study.
Katerina Avramides, Jade Hunter, Martin Oliver, Rosemary Luckin
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 46, Nº. 2, 2015, págs. 249-264
Learning technology: Theorising the tools we study.
Martin Oliver
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 44, Nº. 1, 2013, págs. 31-43
The risks of open scholarship: Avoiding irony in the promotion of technology for scholarly communications
Martin Oliver
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 52, Nº. 6, 2012 (Ejemplar dedicado a: Scholarly communications in an evolving digital-media world; plus regular features, articles, and columns), págs. 22-25
Learning in virtual worlds: Using communities of practice to explain how people learn from play.
Martin Oliver, Diane Carr
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 40, Nº. 3, 2009, págs. 444-457
The development of a system for supporting the lifelong learner.
Sara de Freitas, Ian Harrison, George D. Magoulas, Adrian Mee, Fitri Mohamad, Martin Oliver, George Papamarkos, Alexandra Poulovassilis
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 37, Nº. 6, 2006, págs. 867-880
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados