págs. 817-824
An unfinished symphony: 21st century teacher education using knowledge creating heutagogies.
págs. 825-840
págs. 841-852
Joining up the episodes of lifelong learning: A regional transition project.
Elizabeth Hartnell-Young, Angela Smallwood, Sandra Kingston, Philip P. Haley
págs. 853-866
The development of a system for supporting the lifelong learner.
Sara de Freitas, Ian Harrison, George D. Magoulas, Adrian Mee, Fitri Mohamad, Martin Oliver, George Papamarkos, Alexandra Poulovassilis
págs. 867-880
Knowledge matchmaking in Learning Networks: Alleviating the tutor load by mutually connecting Learning Network users.
Peter van Rosmalen, Peter B. Sloep, Francis Brouns, Liesbeth Kester, Malik Koné, Rob Koper
págs. 881-895
págs. 897-916
págs. 917-935
págs. 937-947
Building trust and shared knowledge in communities of e-learning practice: collaborative leadership in the JISC eLISA and CAMEL lifelong learning projects.
Jill Jameson, Gill Ferrell, Jacquie Kelly, Simon Walker, Malcolm Ryan
págs. 949-967
págs. 969-972
págs. 973-973
págs. 974-975
págs. 975-976
págs. 976-977
págs. 977-978
págs. 978-978
págs. 978-979
págs. 980-980
págs. 980-981
págs. 981-982
págs. 982-983
págs. 983-983
págs. 983-984
págs. 985-985
págs. 985-986
págs. 986-987
págs. 987-987
págs. 987-988
págs. 988-988
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados