InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Effects of cueing and collaboration on the acquisition of complex legal skills
Hans G. K. Hummel, Rob Koper, Fred Paas
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 3, 2006, págs. 613-631
Knowledge matchmaking in Learning Networks: Alleviating the tutor load by mutually connecting Learning Network users.
Peter van Rosmalen, Peter B. Sloep, Francis Brouns, Liesbeth Kester, Malik Koné, Rob Koper
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 37, Nº. 6, 2006, págs. 881-895
Innovating education with an educational modelling language: two case studies.
Peter B. Sloep, Jan van Bruggen, Colin Tattersall, Hubert Vogten, Rob Koper, Francis Brouns, Peter van Rosmalen
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 43, Nº 3 (August), 2006, págs. 291-301
New directions for lifelong learning using network technologies.
Rob Koper, Colin Tattersall
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 35, Nº. 6, 2004, págs. 689-700
Jan van Bruggen, Peter B. Sloep, Peter van Rosmalen, Francis Brouns, Hubert Vogten, Rob Koper, Colin Tattersall
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 35, Nº. 6, 2004, págs. 729-738
Jocelyn Manderveld, Rob Koper
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 35, Nº. 5, 2004, págs. 537-551
Mapping IMS learning design and Moodle: a first understanding
Daniel Burgos Solans, Colin Tattersall, Martin Dougiamas, Hubert Vogten, Rob Koper
8th International Symposium on Computers in Education: proceedings : october 24-26th, León, Spain / coord. por Luis Panizo Alonso, Lidia Sánchez González, Baltasar Fernández Manjón, Martín Llamas Nistal, Vol. 1, 2006, ISBN 84-9773-301-0, págs. 79-85
Conformance testing, the elixer within the chain for learning scenarios and objects
Rob J. Nadolski, Owen ONeill, Wim van der Vegt, Rob Koper
Proceedings, International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2006, 2006, ISBN 9780769526324, págs. 363-365
Content-based positioning in learning networks
Jan van Bruggen, Ellen Rusman, Bas Giesbers, Rob Koper
Proceedings, International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2006, 2006, ISBN 9780769526324, págs. 366-368
Hubert Vogten, Harrie Martens, Rob J. Nadolski, Colin Tattersall, Peter van Rosmalen, Rob Koper
Proceedings, International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2006, 2006, ISBN 9780769526324, págs. 378-382
Fostering participation in learning networks by using reward systems and face-to-face meetings
Hans G.K. Hummel, Colin Tattersall, Daniel Burgos Solans, Francis Brouns, Rob Koper
Proceedings, International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2006, 2006, ISBN 9780769526324, págs. 534-536
In search of an adequate yet affordable tutor in online learning networks
Peter B. Sloep, Peter van Rosmalen, Liesbeth Kester, Francis Brouns, Rob Koper
Proceedings, International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2006, 2006, ISBN 9780769526324, págs. 603-607
Building learning networks for lifelong learners: Challenges, models, technologies and standards
Rob Koper
Proceedings, International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2006, 2006, ISBN 9780769526324, págs. 1098-1099
Utilización de estándares en el aprendizaje virtual: funcionalidades didácticas de la especificación IMS learning design
Daniel Burgos Solans, Rob Koper, Colin Tattersall
Cómo integrar investigación y docencia en el CV-UCM / coord. por Alfredo Fernández-Valmayor Crespo, Ana Fernández-Pampillón Cesteros, Jorge Merino Granizo, 2005, ISBN 84-7491-787-5, págs. 179-189
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados