InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Alexandra Okada, Ingrid Noguera, Lyubka Alexieva, Anna Rozeva, Serpil Kocdar, Francis Brouns, Tarja Ladonlahti, Denise Whitelock, Ana Elena Guerrero Roldán
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 6, 2019, págs. 3264-3282
Knowledge matchmaking in Learning Networks: Alleviating the tutor load by mutually connecting Learning Network users.
Peter van Rosmalen, Peter B. Sloep, Francis Brouns, Liesbeth Kester, Malik Koné, Rob Koper
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 37, Nº. 6, 2006, págs. 881-895
Jan van Bruggen, Peter B. Sloep, Peter van Rosmalen, Francis Brouns, Hubert Vogten, Rob Koper, Colin Tattersall
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 35, Nº. 6, 2004, págs. 729-738
Higher education beyond Covid-19: What do teachers need when moving to online education
Francis Brouns, Iwan Wopereis, Roland Klemke
Digital Reset: European Universities Transforming for a Changing World: Overview of papers as presented during the Innovating Higher Education Conference 2022: 19-21 October 2022 in Athens / coord. por George Ubachs, Stefan Meuleman, Alessandra Antonaci, 2022, ISBN 9789079730452, págs. 103-109
Fostering participation in learning networks by using reward systems and face-to-face meetings
Hans G.K. Hummel, Colin Tattersall, Daniel Burgos Solans, Francis Brouns, Rob Koper
Proceedings, International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2006, 2006, ISBN 9780769526324, págs. 534-536
In search of an adequate yet affordable tutor in online learning networks
Peter B. Sloep, Peter van Rosmalen, Liesbeth Kester, Francis Brouns, Rob Koper
Proceedings, International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2006, 2006, ISBN 9780769526324, págs. 603-607
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados