Periodo de publicación recogido
|
|
|
Small advances and swift retreat: race-conscious educational policy in the Obama and Trump administrations
Genevieve Siegel Hawley, Erica Frankenberg, Kathryn McDermott, Sarah McCollum, Elizabeth DeBray, Janelle Scott
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 31, Nº. 1, 2023
Re-centering civil rights in the reauthorization of ESEA: an equitable, ecological, evidence-based framework
Elizabeth DeBray, Kara S. Finnigan, Janel George, Janelle Scott
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 31, Nº. 1, 2023
Reframing Teach For America: A conceptual framework for the next generation of scholarship
Janelle Scott, Tina Trujillo, Marialena D. Rivera
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 24, Nº. 1, 2016
Evidence use and advocacy coalitions: Intermediary organizations and philanthropies in Denver, Colorado
Janelle Scott, Huriya Jabbar, Priya Goel, Elizabeth DeBray, Christopher Lubienski
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 23, Nº. 1, 2015
Isolation and characterization of Bacillus subtilis sigB operon mutations that suppress the loss
Natalya Smirnova, Janelle Scott
Journal of bacteriology, ISSN 0021-9193, Vol. 180, Nº 14, 1998, págs. 3671-3680
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados