Periodo de publicación recogido
|
|
|
Zongqiang Li, Honggang Liu
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 7, 2022, págs. 2711-2713
Es reseña de:
Researching second language acquisition in the study abroad learning environment
Christina L. Isabelli-García, Casilde A. Isabelli
Cham : Palgrave Macmillan, 2019
The multilingual instructor: by Claire Kramsch and Lihua Zhang
Hanxi Li, Honggang Liu
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 2, 2022, págs. 773-777
Es reseña de:
The multilingual instructor: what foreign language teachers say about their experience and why it matters
Claire Kramsch, Lihua Zhang
Oxford : Oxford University Press, 2018
Sarah Mercer and Achilleas Kostoulas (eds): Language Teacher Psychology
Honggang Liu
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 42, Nº 2, 2021, págs. 380-383
Es reseña de:
Language teacher psychology
Sarah Mercer (ed. lit.), Achilleas Kostoulas (ed. lit.)
Bristol : Multilingual Matters, 2018
Engaging Language Learners in Contemporary Classrooms
Honggang Liu
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 75, Nº 2, 2021 (Ejemplar dedicado a: Comprehensive Sexual Education in ELT), págs. 232-234
Es reseña de:
Engaging Language Learners in Contemporary Classrooms
S. Mercer, Z. Dörnyei
Cambridge University Press, 2020
Review of Lamb, Csizér, Henry & Ryan (2019): The Palgrave handbook of motivation for language learning
Lixiang Gao, Honggang Liu
Revista española de lingüística aplicada, ISSN 0213-2028, Vol. 34, no. 2, 2021, págs. 739-743
Es reseña de:
The Palgrave Handbook of Motivation for Language Learning
Springer, 2020
New Insights into Language Anxiety: Theory, Research and Educational Implications
Honggang Liu
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 73, Nº 1, 2019, págs. 105-107
Es reseña de:
New Insights into Language Anxiety: Theory, Research and Educational Implications
C. Gkonou (ed. lit.), M. Daubney (ed. lit.), J. Dewaele (ed. lit.)
Multilingual Matters, 2017
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados