Periodo de publicación recogido
|
|
|
Reviewer perspective impact on design review feedback
Tiffany Madruga, Sitoë Thiam, Andrea Vasquez, Ragini Kothari, Gordon G. Krauss
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 36, no. 2, 2020 (Ejemplar dedicado a: Clive L. Dym Mudd Design Workshop XI Design Education and Practice – How Process Matters), págs. 675-686
Is it really a choice between quantity and quality for peer feedback?
Sitoë Thiam, Tiffany Madruga, Andrea Vasquez, Ragini Kothari, Gordon G. Krauss
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 36, no. 2, 2020 (Ejemplar dedicado a: Clive L. Dym Mudd Design Workshop XI Design Education and Practice – How Process Matters), págs. 687-701
The key ideas of MDW X: a summary
Aaron Altman, Gordon G. Krauss, Micah Lande, Cynthia J. Atman, Jennifer Turns
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 34, no. Extra 2 (Parte B), 2018, págs. 549-557
Upping the average: Manipulating peer feedback quantity and its effects on feedback quality
Gordon G. Krauss, Andrea Vasquez, Joseph Sinopoli, Laura Palucki Blake
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 34, no. Extra 2 (Parte B), 2018, págs. 674-685
Gordon G. Krauss, James McConnaughey, Emma Frederick, Debra Mashek
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 32, no. Extra 3 (Parte B ), 2016 (Ejemplar dedicado a: Mudd Design Workshop IX. Design Thinking in Design Education ), págs. 1307-1417
The key ideas of MDW IX: a summary
Aaron Altman, Gordon G. Krauss
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 32, no. Extra 3 (Parte B ), 2016 (Ejemplar dedicado a: Mudd Design Workshop IX. Design Thinking in Design Education ), págs. 1331-1335
Peer review feedback in an introductory design course: Increasing student comments and questions through theuse of written feedback
Gordon G. Krauss, Lawrence Neeley
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 32, no. Extra 3 (Parte B ), 2016 (Ejemplar dedicado a: Mudd Design Workshop IX. Design Thinking in Design Education ), págs. 1445-1457
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados