Periodo de publicación recogido
|
|
|
The work of educational innovation: exploring a personalized interdisciplinary design playbook assignment
Robin S. Adams, Jennifer Turns
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 36, no. 2, 2020 (Ejemplar dedicado a: Clive L. Dym Mudd Design Workshop XI Design Education and Practice – How Process Matters), págs. 541-555
The key ideas of MDW X: a summary
Aaron Altman, Gordon G. Krauss, Micah Lande, Cynthia J. Atman, Jennifer Turns
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 34, no. Extra 2 (Parte B), 2018, págs. 549-557
The center for the advancement of engineering education: a review of results and resources
Cynthia J. Atman, Sheri D. Sheppard, Jennifer Turns, Robin S. Adams, Ken Yasuhara, Dennis Lund
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 28, no. Extra 5, 2012, págs. 1095-1108
Breadth in problem scoping: a comparison of freshman and senior engineering students
Cynthia J. Atman, Ken Yasuhara, Robin S. Adams, T. Barker, Jennifer Turns, E. Rhone
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 24, no. Extra 2, 2008 (Ejemplar dedicado a: Design and Engineering Education in a Flat World), págs. 234-245
Students with differing design processes as freshmen: case studies on change
M. Cardella, Cynthia J. Atman, Jennifer Turns, Robin S. Adams
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 24, no. Extra 2, 2008 (Ejemplar dedicado a: Design and Engineering Education in a Flat World), págs. 246-259
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados