Periodo de publicación recogido
|
|
|
Where do engineering students learn to consider design problem context?
Ken Yasuhara, Ryan C. Campbell, Cynthia J. Atman
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 32, no. Extra 3 (Parte B ), 2016 (Ejemplar dedicado a: Mudd Design Workshop IX. Design Thinking in Design Education ), págs. 1472-1780
The center for the advancement of engineering education: a review of results and resources
Cynthia J. Atman, Sheri D. Sheppard, Jennifer Turns, Robin S. Adams, Ken Yasuhara, Dennis Lund
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 28, no. Extra 5, 2012, págs. 1095-1108
Educating engineering entrepreneurs: a multi-institution analysis
Ken Yasuhara, Micah Lande, Helen L. Chen, Sheri D. Sheppard, Cynthia J. Atman
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 28, no. 2, 2012, págs. 436-447
From beginning to end: how engineering students think and talk about sustainability across the life cycle
Deborah Kilgore, Andrew Jocuns, Ken Yasuhara, Cynthia J. Atman
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 26, no. Extra 2, 2010, págs. 305-313
Breadth in problem scoping: a comparison of freshman and senior engineering students
Cynthia J. Atman, Ken Yasuhara, Robin S. Adams, T. Barker, Jennifer Turns, E. Rhone
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 24, no. Extra 2, 2008 (Ejemplar dedicado a: Design and Engineering Education in a Flat World), págs. 234-245
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados