Periodo de publicación recogido
|
|
|
Is Chemical Density Important to Nursing Education? A 2D Virtual Lab and a PERCEIVE Demonstration
Angela L. Mahaffey
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 5, 2023, págs. 2057-2066
Angela L. Mahaffey
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 3, 2023, págs. 1211-1218
Moving Forward: Resilience of a Chemistry for Health Professions 2D Virtual Lab Program During COVID
Angela L. Mahaffey
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 8, 2022, págs. 2981-2990
1–2–3 Benchtop to Laptop: Teamwork of an Educator and Instructional Designer to Convert a Popular Ksp and Titration Lab to an Online Module
Angela L. Mahaffey
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 6, 2021, págs. 1928-1936
Mock Urinalysis Demonstration: Making Connections among Acid–Base Chemistry, Redox Reactions, and Healthcare in an Undergraduate Nursing Course
Angela L. Mahaffey
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 7, 2020, págs. 1976-1983
A Complementary Laboratory Exercise: Introducing Molecular Structure–Function Topics to Undergraduate Nursing Health Professions Students
Angela L. Mahaffey
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 10, 2019, págs. 2188-2193
Angela L. Mahaffey
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 10, 2019, págs. 2253-2260
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados