Periodo de publicación recogido
|
|
|
Concentration:: a Central Concept for Educational Technologists
Michael J. Apter, Stephen J. Murgatroyd
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 17, Nº 1, 1980, págs. 48-52
Concentration, Personality and Self‐Pacing in Programmed Learning
Michael J. Apter, Stephen J. Murgatroyd
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 12, Nº 4, 1975, págs. 208-215
Programmed Instruction with Pre‐School Children:: an Appraisal
Michael J. Apter, David R. Boorer, Stephen Thomas
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 11, Nº 2, 1974, págs. 74-86
The effect of multiple‐choice pre‐testing on post‐test performance in programmed instruction
Michael J. Apter, David R. Boorer
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 8, Nº 2, 1971, págs. 125-130
Skinner, piaget and froebel:: A study of programmed instruction with young children
Michael J. Apter, David Boorer
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 6, Nº 3, 1969, págs. 164-178
The development of audio‐visual programmed instruction
Michael J. Apter
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 4, Nº 4, 1967, págs. 302-315
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados