InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Measuring Changes in Undergraduate Chemistry Students’ Reasoning with Reaction Coordinate Diagrams: A Longitudinal, Multi-institution Study
Molly B. Atkinson, Stacey Lowery Bretz
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 4, 2021, págs. 1064-1076
Adapting Interactive Interview Tasks to Remote Data Collection: Adapting Interactive Interview Tasks to Remote Data Collection
Courtney J. Chatha, Stacey Lowery Bretz
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 11, 2020, págs. 4196-4201
“It’s Only the Major Product That We Care About in Organic Chemistry”: “It’s Only the Major ProductAn Analysis of Students’ Annotations of Reaction Coordinate Diagrams
Maia Popova, Stacey Lowery Bretz
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 95, Nº 7, 2018, págs. 1086-1093
Organic Chemistry Students’ Understandings of What Makes a Good Leaving Group
Maia Popova, Stacey Lowery Bretz
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 95, Nº 7, 2018, págs. 1094-1101
Dissolving Salts in Water: Students’ Particulate Explanations of Temperature Changes
Timothy N. Abell, Stacey Lowery Bretz
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 95, Nº 4, 2018, págs. 504-511
Implementing the Professional Development Standards
Stacey Lowery Bretz
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 79, Nº 11, 2002, págs. 1307-1309
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados