Periodo de publicación recogido
|
|
|
Survey of Instrumentation Use in Industry: What Does Industry Want New Chemists to Know?
David Hamilton, Alyssa Castillo, Molly B. Atkinson
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 101, Nº 5, 2024, págs. 1883-1890
Luminescence Screening of Copper and Gold Mixed Ligand Complexes with S-/P-Donor Atoms: An Advanced Multiweek Research Discovery Experiment for the Inorganic Chemistry Laboratory
Kurt Bodenstedt, Jacob L. Fripp, Shan Li, Zhou Lu, Mohammad A. Omary, Molly B. Atkinson
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 1, 2023, págs. 289-297
Measuring Changes in Undergraduate Chemistry Students’ Reasoning with Reaction Coordinate Diagrams: A Longitudinal, Multi-institution Study
Molly B. Atkinson, Stacey Lowery Bretz
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 4, 2021, págs. 1064-1076
Development of the Reaction Coordinate Diagram Inventory: Measuring Student Thinking and Confidence
Molly B. Atkinson, Maia Popova, Michael Croisant, Daniel J. Reed, Stacey Lowery Bretz
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 7, 2020, págs. 1841-1851
Constructing Explanations in an Active Learning Preparatory Chemistry Course
Molly B. Atkinson, Sandhya Krishnan, LaShawn A. McNeil, Julie A. Luft, Norbert J. Pienta
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 3, 2020, págs. 626-634
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados