InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Dealing with difference in the social studies: a historical perspective
Margaret Smith Crocco
International journal of social education: Official journal of de Indiana Council for the social studies, ISSN 0889-0293, Vol. 18, Nº 2, 2003-2004 (Ejemplar dedicado a: Critical Issues, Crucial Episodes: New Perspectives on the History of Social Studies), págs. 106-126
The Challenges of Multicultural Education in Two Globalizing Democratic Societies
Margaret Smith Crocco
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 45, Nº 3, 2017, págs. 422-425
Es reseña de:
Global Migration, Diversity and Civic Education: Improving Policy and Practice
Banks, James A, Suárez-Orozco, Marcelo M, Ben-Peretz, Miriam
New York : Teachers College Press, 2016
Peace Education: What's Gender Got to Do With It?
Margaret Smith Crocco
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 30, Vol. 3, 2002, págs. 462-469
Es reseña de:
Education for a culture of peace in a gender perspective
Betty A. Reardon
París : UNESCO, 2001
Teaching a Way of Seeing: Social Justice in Social Studies Classrooms
Margaret Smith Crocco
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 29, Vol. 4, 2001, págs. 756-761
Es reseña de:
Teaching for Justice in the Social Studies Classroom: Millions of Intricate Moves
Andra Makler (ed. lit.), Ruth Shagoury Hubbard (ed. lit.)
Portsmouth : NH: Heinemann, 2000
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados