págs. 1-21
págs. 23-57
Teaching legal english: different approaches and techniques
págs. 59-66
Physical environment in foreign language teaching: past, present, and future
págs. 67-74
págs. 75-97
Towards a more learner-centred communicative approach: a case study at post-primary level, part of an EC project in autonomous language learning
págs. 99-108
La traducción aplicada a la enseñanza del inglés técnico en los estudios universitarios de informática: ¿método eficaz como auxiliar didáctico?
págs. 109-117
págs. 119-129
How to "suffer" being the new generation of teachers and learners of foreign languages: "the early T. Y." experience
Pablo Manuel Díaz Pérez, Pablo José Rumoroso Solana, Gabriela García Teruel, Olaya Pascual Alvarez
págs. 131-141
Creative meaning-making: using literature communicatively
págs. 143-150
págs. 151-159
Presentaciones orales y su grabación en vídeo: estrategias metodológicas en el inglés científico-técnico
págs. 161-169
págs. 171-185
págs. 187-198
págs. 199-207
págs. 209-218
págs. 219-226
págs. 227-252
Teaching Academic writing at University level: towards an integrative approach
págs. 253-261
Frontal, hidden and lateral correction: myth and reality in the communicative method
págs. 263-277
Cultural studies in ELT: the post-communicative approach?
págs. 279-285
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados