págs. 9-10
La formació permanent del professorat d'educació infantil: elements de reflexió
Otilia Defis i Peix (coord.), Ferran A. Candela, Silvia Morón Sompolinski, Maria Vinuesa, Francesc Martínez Olmo
págs. 11-24
págs. 25-40
Claus per als itineraris de formació permanent del professorat de secundària
Carme Albaladejo, Paulino Carnicero Duque, María Teresa Colén Riau, Albert Grau i Montero, Juan José González, Serafín Antúnez Marcos (coord.)
págs. 41-54
págs. 55-64
Assessorar o dirigir: el paper de l'assessor col-laboratiu en una formació permanent centrada en el professorat i en el context
págs. 65-76
págs. 77-90
págs. 91-104
págs. 105-126
L'assessorament: reflexió sobre la pràctica del professorat i la seva ètica
Miquel Martínez Martín, Iñaki Echebarría Aranzábal, Amelia Tey
págs. 127-148
págs. 213-234
págs. 235-248
Models teòrics explicatius de l'aprenentatge motor
Luis Miguel Ruiz Pérez, Miguel Ángel Torralba Jordán, Albert Batalla Flores
págs. 249-272
La didàctica de l'educació visual i plàstica, entre el discurs visual i el discurs estètic: la perversió del model
págs. 273-294
págs. 297-302
Maçons, espiritistes i lliurepensadors en el debat educatiu del segle XIX: relat de formació d'una jove investigadora
págs. 303-316
págs. 319-321
págs. 323-335
L'Europa dels cafès: algunes reflexions sobre eurocentrisme i modernitat
págs. 337-347
págs. 349-362
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados