Diagnòstic de la promoció dels cicles formatius a les Illes Balears
Olga Femenía Millet, José Manuel Soriano Guasch, Angel Antonio Alonso Ferrer
págs. 7-32
Actituds de CTS de professorat en formació inicial de ciències i humanitats: la debilitat de la formació científica
Ángel Vázquez Alonso, María Antonia Manassero Mas, Antoni Bennàssar Roig
págs. 33-41
págs. 42-53
Estudi sobre les pors de les nines i els nins d´entre 3 i 5 anys: treball d´investigació
págs. 54-67
Els professors de les Illes Balears com a víctimes d´agressions als centres educatius
Sebastià Llodrà Oliver, Rafel Moscardó Mongort, Jordi Josep Rosselló Ruiz
págs. 68-84
págs. 85-138
págs. 139-146
págs. 147-153
págs. 155-176
Projecte de cinema mut: el restaurant de la gent
págs. 177-185
Escriure a l'educació infantil, primària i secundària: eixos i propostes per a una metodologia coherent. Exemplificacions comentades
págs. 186-210
María Teresa Leal Cornejo, Catalina Bonnín i Socias, Mateu Joan Colom Palmer, Teresa Sánchez Cazorla, María Solana Tomás, Alberto Leal Cornejo, Miquel Reus Cerdó
págs. 211-219
págs. 220-226
págs. 227-244
El Museu a l´escola. totAIGUA: projecte educatiu del Museu Balear de Ciències Naturals de Sóller, adreçat al segon cicle d'educació infantil i al primer cicle d'educació primària
Pere Josep Crespí Isern, Carolina Constantino de la Peña (coord.), Maria Eugènia Pascual Martí (col.), Aina Isabel Martí Peñas (col.), Marcelo Pereira Pinto (il.)
págs. 245-254
págs. 255-263
págs. 264-278
Taller de matemàtiques a l'ESO: les matemàtiques també són divertides
págs. 279-289
págs. 290-295
págs. 297-322
Recorregut per les inscripcions llatines de Palma
Josep Antoni Campillo Galmés, Àngela Maria Martí Borràs, Joan Gelabert Vich, Josefa Soriano Vaello
págs. 323-325
Estudi progressiu de la geometria plana i en tres dimensions
Maria Triay Magraner, Ricardo Fuster Lladó, Catalina Pol Quetglas, María del Carmen Sáez Sáez, Pilar Garau Casasnovas, Isabel Maria Hidalgo Rangel, Susana Hoyo Fornés
págs. 326-328
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados