Poesia, música i escola: triangle sonor
págs. 11-30
págs. 31-50
págs. 51-70
págs. 71-92
De la poesia a la composició musical col.lectiva: una experiència a l'escola de música
págs. 93-110
págs. 111-132
Entre foscors i clarors: la "mirada" com a "exercici filosòfic" a la Caverna de Plató
págs. 133-162
Herbart i el seu text a propòsit del "tacte pedagògic" (II): la introducció preliminar del terme "tacte" a la pedadogia
págs. 163-186
El cant coral a Catalunya durant l'edat mitjana: les influències franceses
págs. 187-200
Avaluació de la qualitat docent i promoció del professorat: legislació universitària espanyola: modificació de la Llei Orgànica d'Universitats. Professorat contractat permanent (2004-2008)
págs. 201-232
Elements del pràcticum que afavoreixen la transferència de competències
Anna Maria Novella Càmara, Núria Pérez Escoda, Montserrat Freixa Niella
págs. 233-250
Mercè Pañellas Valls, Maria Carme Boqué Torremorell, Montserrat Alguacil de Nicolás, Cèlia Rosich Pla
págs. 251-268
págs. 269-286
págs. 287-298
El projecte de convivència de centre: una manera de treballar l'autonomia i la responsabilitat de l'alumnat
págs. 299-315
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados