Media time use among adolescents and young adults: analysis of differences
págs. 1-26
págs. 27-46
Truth Takes Time: the Interplay between Heroines, Genres and Narratives in three J. J. Abrams' Television Series
págs. 47-64
Privacy, self-disclosure and self-image of Spanish teenagers on social networking sites: the case of Fotolog
págs. 65-78
Verisimilitude and Film Story: the Links between Screenwriter, Character and Spectator
págs. 79-94
págs. 95-113
págs. 114-130
Engaging Readers: a study of magazine advertising effectiveness in the Chilean media market
págs. 131-146
El recuerdo del product placement en el espectador y su relación con la estructura dramática: estudio de caso en el cine de Alex de la Iglesia
págs. 147-175
Framing as a tool for mediatic diplomacy analysis: study of George W. Bush's political discourse in the ¿War on Terror?
págs. 176-197
págs. 198-211
Manuel PALACIO. La televisión durante la Transición española. Cátedra, Madrid, 2012, 453 pp.
Es reseña de:
La televisión durante la transición española
Cátedra, 2012. ISBN 978-84-376-3068-7
págs. 212-213
Es reseña de:
La verdad recobrada en la escritura: vida y obra de Leonardo Sciascia
Fragua, 2011. Druida, 14. ISBN 9788470744778
págs. 214-215
Es reseña de:
La columna: periodismo y literatura en un género plural
Manganeses de la Lampreana (Zamora) : Comunicación Social, 2012. ISBN 978-84-92860-97-5
págs. 216-217
Es reseña de:
Ficcionando: Series de televisión a la española / coord. por Belén Puebla Martínez, Elena Carrillo Pascual, Ana Isabel Íñigo Jurado
Fragua, 2012. Biblioteca de ciencias de la comunicación. ISBN 978-84-7074-527-0
págs. 218-219
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados