Les competències bàsiques a l'escola: de la conceptualització a la posada en pràctica. Un camí per explorar
págs. 17-34
Desplegament de competències bàsiques a l'educació obligatòria a Catalunya: de la regulació legal a l'aula
págs. 35-53
págs. 55-79
págs. 81-98
págs. 99-111
págs. 113-135
págs. 137-162
págs. 163-176
págs. 177-196
Competència social i ciutadana. Aprendre a ser persona, a conviure amb els altres i a habitar el món
págs. 197-212
págs. 213-248
págs. 249-281
Desenvolupament de les competències a l'escola: una experiència a través del teatre
págs. 283-298
págs. 299-310
Del treball d'aula a les competències bàsiques
Víctor Manuel González Vega, Joan Manuel Barceló Sitges, Anna Metje Cadenas
págs. 311-329
págs. 331-345
págs. 349-361
págs. 363-375
El sentit pedagògic del "geni": entre la dissonància i la "voluntat" de poder
págs. 377-391
Quan el camí esdevé pensament: cap a una pedagogia itinerant
págs. 393-413
págs. 415-433
págs. 435-448
Primeres passes vers l'avaluació de la transferència de la formació: reflexions per a iniciar la recerca
págs. 449-458
págs. 459-469
págs. 471-485
págs. 487-501
La trilogia autobiogràfica del professor Octavi Fullat: quan la confessió esdevé memòria pedagògica
págs. 503-570
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados