págs. 1-3
Fonaments neurològics del llenguatge: perspectives emergents
Constantina Theofanopoulou, Pedro Tiago Martins, Javier Ramirez, Elizabeth Zhang, Gonzalo Castrillo Hernández, Edward Shi, Saleh Alamri, Anna Martinez Alvarez, Evelina Leivada
págs. 4-11
págs. 12-21
El cervell immadur: habilitats inicials de percepció de la parla en el prematur
págs. 22-29
Adquisició del llenguatge i cognició
Elisabet Serrat Sellabona, Francesc Sidera Caballero, Carles Rostán Sánchez, Anna Amadó Codony
págs. 30-37
Llenguatge, creativitat i lliure albir: l’origen evolutiu de la capacitat lingüística
págs. 38-49
págs. 50-57
págs. 58-67
Apunts clínics i models topogràfics dels patrons de recuperació selectiu vers la L2 i paradoxal: diglòssia psicològica?
págs. 68-77
L’art visual pel cervell: essències neurals per a la creació artística
págs. 78-86
págs. 87-96
págs. 97-104
El llenguatge axiològic del cervell pedagògic: del monòleg intern al diàleg extern
págs. 105-111
págs. 112-113
pág. 114
pág. 115
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados