págs. 659-663
Newly qualified teachers’ learning related to their use of information and communication technology: a Swedish perspective
págs. 665-682
págs. 683-693
University teachers’ experiences in courseware development
Yuri Q. Bongalos, Dan Dave R. Bulaon, Lanie P. Celedonio, Allan B. de Guzmán, Cronica Josette F. Ogarte
págs. 695-704
págs. 705-720
págs. 721-732
págs. 733-748
Assessing technologies for teaching and learning: understanding the importance of technological pedagogical content knowledge
págs. 749-760
págs. 761-783
Girl gamers: the controversy of girl games and the relevance of female-oriented game design for instructional design
págs. 785-793
págs. 795-798
págs. 799-802
Engaging students with online assignments: a replacement for digital dropboxes and paper assignments
págs. 803-805
págs. 807-807
págs. 807-808
págs. 808-808
págs. 808-809
págs. 809-810
págs. 810-810
Capturing change: Globalizing the curriculum through technology – Anne Sauder, Wall et al
págs. 810-811
págs. 811-812
págs. 812-812
págs. 812-813
págs. 813-813
págs. 813-813
págs. 813-814
págs. 814-814
págs. 814-814
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados