Reflective and Inquary Thinking in Education. Aspects to consider in teacher education
Samuel Fernández Fernández, José Miguel Arias Blanco, Rubén Fernández Alonso, Joaquín Lorenzo Burguera Condon, Marcelino Fernández Raigoso Castaño
Evaluation of the design of the AEdEm Programme for Emotional Education in Secondary Education
Laura Sánchez Calleja, Eduardo García Jiménez, Gregorio Rodríguez Gómez
Validation of a Questionnaire on Work and Learning Habits for Future Professionals: Exploring Personal Learning Environments
María Paz Prendes Espinosa, Linda Johanna Castañeda Quintero, Isabel María Solano Fernández, Rosabel Roig Vila, María Victoria Aguiar Perera, José Luis Serrano Sánchez
Cultural and linguistic diversity and interculturalism in Andalusian school: an analysis of education policies
Liderazgo pedagógico en directores nóveles en Chile: Prácticas de observación de clases y retroalimentación a profesores
María Verónica Leiva Guerrero, Carmen Montecinos, Felipe Aravena
Recensión de "Rivas, A. (2015). América latina después de PISA: Lecciones aprendidas de la educación en siete países (2000-2015). Buenos aires: CIPPEC-Natura- Instituto Natura"
Es reseña de:
América Latina después de PISA: Lecciones aprendidas de la educación en siete países (2000-2015).
A. Rivas
Buenos Aires : CIPPEC-Natura- Instituto Natura, 2015
Carabaña, J. "La inutilidad de PISA para las escuelas": Madrid: Catarata, 2015
Anna-Jordina Llorens Ferrer (res.)
Es reseña de:
La inutilidad de PISA para las escuelas
Madrid : Los Libros de la Catarata, D.L. 2015. ISBN 978-84-9097-023-2
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados