págs. 1-12
págs. 13-25
págs. 26-43
Adultos com Deficiência Intelectual e Meios Digitais: Desenvolvimento Participativo de uma Campanha Audiovisual
Catarina Alves Marques, Rita Santos, Ana Margarida Pisco Almeida
págs. 44-63
págs. 64-86
Hyperlocal Journalism and PR: Diversity in Roles and Interactions
págs. 87-106
TV news and social audience in Europe (EU5): On-screen and Twitter Strategies
Matilde Delgado Reina, Celina Navarro, Nuria García Muñoz, Pau Lluis Gumiel, Elisa Paz
págs. 107-124
Silence or alignment: organized crime and government as primary definers of news in Mexico
págs. 125-139
págs. 140-158
Rádio e Educação para os Media: dinamização de um ateliê de comunicação radiofónica em contexto escolar
págs. 159-177
La fotografía en Twitter como forma de construcción de imagen política: el caso de las elecciones generales de 2015 en España
págs. 178-199
Sofia Sampaio (res.)
Es reseña de:
Blow Up the Humanities
Toby Miller
Philadelphia : Temple University Press, 2012
Greening the Media
Richard Maxwell, Toby Miller
Oxford : Oxford University Press, 2012
págs. 200-212
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados