Interfaces in Language Teaching
Jesús García Laborda (coord.), Angela Sauciuc (coord.), Iulia Vescan (coord.)
págs. 6-10
Promoting Critical Thinking Through the Modification of Questioning Verbs in Writing Assignments: A Study
págs. 13-46
Native English Speakers in Madrid’s Classrooms: Difficulties Reported by Assistants
págs. 47-76
págs. 77-96
págs. 97-118
La literatura norteamericana para universitarios millennials y centennials: reflexiones en torno a un modelo ecléctico de enseñanza
págs. 119-142
L1 in CLIL: The Case of Castilla-La Mancha
págs. 143-174
págs. 175-228
págs. 229-258
págs. 259-282
págs. 283-306
Implementing Polylingual Space Into the Process of Training Future Primary School Teachers
E. Zhumabayeva, A. A. Kdyrbaeva, S. A. Nurzhanova, S. Stambekova, E. Uaidullakyzy
págs. 307-324
Attitudinal Trends in CLIL Assessment: A Pilot Study
págs. 325-341
Juan Cerezo Soler.; Yónatan Melo Pereira (eds.) (2018). Cómo afrontar una tesis doctoral
Alberto Escalante Varona (res.)
Es reseña de:
Cómo afrontar una tesis doctoral / coord. por Yónatan Pereira Melo, Juan Cerezo Soler
Ápeiron Ediciones, 2018. ISBN 978-84-17182-75-5
págs. 344-349
Juan de Dios Martínez Aguado (ed.) (2019). Emotions in Second Language Teaching: Theory, Research and Teacher Education
Slavka Madarova (res.), Jeannette Valencia Robles (res.)
Es reseña de:
Emotions in Second Language Teaching: Theory, Research and Teacher Education
Juan de Dios Martínez Agudo (ed. lit.)
Charm, Suiza : Springer, 2018
págs. 350-353
Rajiv Rao (Ed.) (2019). Key Issues in the Teaching of Spanish Pronunciation: From Description to Pedagogy
Jesús García Laborda (res.)
Es reseña de:
Key issues in the teaching of Spanish pronunciation: from description to pedagogy
Rajiv Rao (ed. lit.)
London : Routledge, 2019
págs. 354-357
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados