Vivencia emocional del alumnado universitario en educación física: Revisión sistemática
Francisco Daniel Martínez Martínez, Alfonso Valero Valenzuela
págs. 91-96
págs. 97-101
Tool for assessing responsibility-based education (tare) in the Portuguese context: In-strument adaptation and reliability assessment
Fernando Santos, Nuno Corte-Real, Maria Leonor Regueiras, Paul M. Wright, Cláudia Dias, António Manuel Leal Ferreira Mendonça da Fonseca
págs. 102-107
Marco Alexandre da Silva Batista, Samuel Honório, Jose Catarino, Luís Vaz, Helder Miguel Fernandes, João Manuel Petrica
págs. 108-111
Antônio Carlos Leal Cortez, Antonio Alias García, Edgar Ismael Alarcón Meza, Andréia de Sousa Costa, Glauber Castelo Branco Silva, Estélio Henrique Martin Dantas
págs. 112-120
Hernaldo Carrasco, Sergio Fernández Uribe, Rafael E. Reigal Garrido, Jorge Leiva Olmos, Fernando Amador Ramírez
págs. 121-125
págs. 126-129
Eva Cristina Gutiérrez Marín, Pedro Gil Madrona, Alejandro Prieto Ayuso, Miguel Ángel Aguilar Jurado, Amaury Samalot-Rivera
págs. 130-134
págs. 135-140
Mindfull compassion training on elite soccer: Effects, roles and associations on flow, psychological distress and thought suppression
Bruno Carrança, Sidonio Serpa, António Rosado, Joan Palmi Guerrero, Catia Magalhães
págs. 141-149
Barreras y motivaciones hacia la actividad físico-deportivo de los universitarios sedentarios
Miguel Corbí Santamaría, Juan Pablo Pizarro Ruiz, Jerónimo González Bernal, Josefa González Santos, Rubén Trigueros Ramos, José Manuel Aguilar Parra
págs. 150-154
págs. 155-159
págs. 160-165
págs. 166-170
Conducta prosocial en el deporte y la actividad física: Una revisión sistemática
Manuel Martí Vilar, Francisco González Sala, Alberto Moreno Domínguez
págs. 171-178
Patterns of play to score goals in Uruguayan professional football
Matías de Pablo, Alejandro Trejo Silva, Andrés González Ramírez
págs. 179-183
págs. 184-189
págs. 190-194
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados