pág. 5
pág. 7
Mónica Domínguez:: «El pas de l'escola a l'institut és un moment de gran importància per als nens i les seves famílies»
pág. 9
pág. 12
IE Barnola d'Avinyó: D´un projecte educatiu de centre a un projecte educatiu de territori
Ricard López Muñoz, Anna Salvans Casas, Amanda Flamerich Canelles, Marc Arola Codina
pág. 18
pág. 23
Projecte Trinitat Nova, un institut escola i un espai educatiu
Cristina Jaumandreu Orrit, Joan Artigal, Paloma Cívico Moreno
pág. 27
De dalt i de baix:: Una experiència del CPI Manuel Suárez Marquier (O Rosal, Pontevedra)
pág. 33
El Grau a vista de tercer de primaria: un projecte d'aula de ciutadania crítica
Alicia González García, Antonio José Morales Hernández, Carlos Caurín Alonso
pág. 45
Les xarxes educatives per a la millora: cap a un nou marc comú de qualitat i equitat
pág. 49
Matefactoría: Parlant de números i comptant paraules
pág. 55
pág. 62
pág. 63
pág. 65
pág. 69
pág. 71
pág. 73
pág. 76
Cohesió de grup i personalització: Respostes saludables
pág. 77
Recomanacions de Bibliomèdia.: Trobades i convocatòries
pág. 78
pág. 81
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados