Regional cuisines and “cocineras tradicionales” (traditional female cooks) in the state of Coahuila (Mexico): heritage, social discourses, identities and socioeconomic development
Jesus Salas Cortes, F. Xavier Medina, José Antonio Vázquez Medina
págs. 1-14
págs. 15-33
From the stratigraphic record to the cultural and tourism management of archaeological sites: challenges and university contributions
págs. 34-50
págs. 51-66
Northern peruvian gastronomy: competitive strategies of restaurants
Farfán Dávila Astrid Carolina, Kristel Brigitte Seminario Ortiz, Cynthia Milagros Apaza Panca, Luz A. Moreno Quiste
págs. 67-78
Protección de los viajeros en caso de insolvencia de las agencias de viaje: A propósito del concurso del grupo Thomas Cook
págs. 79-101
Marketing and social legitimation: beyond sale orientation
págs. 102-112
págs. 113-130
págs. 131-144
págs. 145-166
Sustainable tourism and water: a necessary equation
págs. 167-187
Implementation of strategies for tourism development of the municipality of Tlaxco, Tlaxcala. Mexico
Monica Patricia Muñoz Hernández, Alfredo Pérez Paredes, Amado Torralba Flores
págs. 188-218
págs. 219-234
págs. 235-250
INTERPRETATIC: a project to connect scientific knowledge and visitors in the Archaeological Park of Segóbriga (Saelices, Cuenca)
Raúl Carral Fernández, Rosario Cebrián Fernández, Román Esteban Díez
págs. 251-277
Impact of tourism in the hoteles in Mexico
Cecilia García Muñoz Aparicio, María del Carmen Navarrete Torres, Jorge Membreño Juárez
págs. 278-291
Approach to idiomatic tourism as a strategic and dynamizing segment in the cities: an Seville analysis
Cristina Ceballos Hernández, Alba María de la Cruz Luna, Juan Bardón Rafael
págs. 292-316
The Golden Triangle of Wine Tourism: Knowing, Creating and Communicating. The case of the Douro region
págs. 317-338
págs. 339-359
págs. 360-380
The first public bodies for the management of economic policy in tourism in Spain (1904-1931)
Inmaculada Crespo Román, Javier Sánchez-Rivas García, María P. Pablo-Romero, Mónica Solórzano Gil
págs. 381-400
The marketing of religious tourism: islamophobia hinders the efforts of professionals in the sector?
págs. 401-406
págs. 407-422
Análisis patrimonial de los tours peatonales en los centros históricos de las ciudades de Portimão y Loulé: una contribución al turismo cultural y accesible
págs. 423-451
Tourist bus maps as contribution to tourist movements in Guayaquil
Alba Verónica Caicedo Barreth, Yara Fun Sang, Sergio Javier Torres Quiroga
págs. 452-477
The Impact of Portuguese legistaltive changes in local accommodation
Paula Almeida, Célio Gonçalo Marques, Marta Dionisio, Cláudia Pires da Silva
págs. 478-489
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