págs. 8-9
Acceleració del canvi social, pandèmia, desigualtat i noves propostes educatives
Direcció de l'Anuari de l'Educació de les Illes Balears
págs. 12-14
Abordant la desigualtat educativa: el rol de la pedagogia, el currículum i les creences docents
págs. 16-31
El sistema educatiu a les Illes Balears
Antoni Bauzà Sampol, María Belén Pascual Barrio, Joan Alfred Amer Fernández, Margalida Vives Barceló
págs. 34-66
págs. 68-81
págs. 82-96
págs. 98-118
Un dels efectes de la COVID-19: l’aturada en l’increment de la matrícula escolar de l’alumnat estranger
págs. 120-136
Els programes de reforç, orientació i suport (PROA)
Marta Escoda Trobat, Miguel Ángel Pérez Reyes, Magdalena Taltavull Capó
págs. 138-151
El dret a l’educació digital: desenvolupament normatiu a les Illes Balears
págs. 152-164
págs. 166-175
págs. 176-183
págs. 184-197
págs. 200-214
págs. 216-230
págs. 232-244
«De l’Escola de Dibuix de Palma a l’Escola d’Art i Superior de Disseny de les Illes Balears (1778-2020)», el llibre: cronologia d’una investigació
Maria del Pilar Rovira Serrano, Irene Mestre Massot, Francisca M. Torrens Barceló, Maria F. Abando Olaran, Margalida Canet Oliver, Maria del Mar Vilalta Juvanteny
págs. 246-255
págs. 256-266
págs. 268-275
El programa centres educatius promotors de la salut (CEPS)
Elena Tejera Rifé, Maria Ramos Monserrat, Margalida Serra Tauler
págs. 278-292
L’educació postural a l’educació primària. Programa d’educació postural escolar (PEPE)
Pere Palou Sampol, María Isabel Salas Sánchez, Rosa González Caldentey, Adrià Muntaner Mas, Pere Antoni Borràs Rotger, Jaume Cantallops Ramon, Josep Vidal Conti
págs. 294-306
págs. 308-322
«Vídeos del barri»: acció artístico-pedagògica entre l’Escola d’Art i Superior de Disseny de les Illes Balears, el CEIP i ESO Pintor Joan Miró i la Universitat de les Illes Balears
págs. 324-332
págs. 334-344
págs. 376-390
págs. 392-400
págs. 402-409
págs. 410-418
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados