pág. 5
pág. 6
Patricia Gomendio, actriu i dramaturga: «El teatre és un agent de canvi capaç de transformar realitats»
pág. 7
pág. 10
pág. 15
pág. 20
La lectura en veu alta: porta d´entrada de la literatura a l´escola
Elisabet Clapés Bot, Maria del Mar Galceran Peiró, Victòria Bertrán Corredor
pág. 25
pág. 30
Mentors, tutors i estudiants: El triangle pedagògic com a font d´aprenentatge durant les pràctiques a les escoles
pág. 37
Generem la necessitat d'escriure a partir del plaer de la lectura: Reescrivim els contes clàssics des d´una perspectiva actual
pág. 41
pág. 48
pág. 54
pág. 62
Què ens diu la investigació científica: La centralitat de la zona de desenvolupament proper (ZDP)
pág. 63
L'evidència en la pràctica: La centralitat de la zona de desenvolupament proper (ZDP). Grups interactius i tertúlies dialògiques
pág. 64
Actuar i exigir: Treballar junts per un canvi és ampli i transformador
pág. 65
pág. 67
pág. 71
Aprenguem a ser positivament realistes i evitem el desànim.: Respostes saludables
pág. 76
Recomanacions de Bibliomèdia: Hem llegit. Rastrejant per la Xarxa. Trobades i convocatòries
pág. 77
pág. 81
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados