págs. 13-26
Telecollaborative projects for teaching English for professional and academic purposes
Ricardo Casañ Pitarch, Miguel Ángel Candel Mora, Olga Demydenko, Iana Tikan
págs. 27-41
págs. 42-60
págs. 61-74
Recurrence, emotion and appropriateness in English and Spanish: The language of tourism on promotional websites
págs. 75-90
págs. 91-107
págs. 108-120
págs. 121-141
págs. 142-156
págs. 157-172
Recurrent and not-so-recurrent pragmatic errors in academic writing in English as a Foreign Language
págs. 173-192
págs. 193-206
págs. 207-227
El género textual etiqueta de producto agroquímico desde un abordaje de análisis multinivel: descripción e implicancias pedagógicas para cursos de IFE
Andrea Karina Belmonte, María Florencia Martini, Viviana Lorena Garay
págs. 228-243
págs. 244-262
Es reseña de:
Foreign language training in translation and interpreting programmes
Astrid Schmidhofer (ed. lit.), Enrique Cerezo Herrero (ed. lit.)
Berlin : Peter Lang, 2021
págs. 263-266
Book Review:Bruce, Ian. 2020. Expressing Critical Thinking through Literary Texts.
Es reseña de:
Expressing critical thinking through literary texts.
Ian Bruce
Bloomsbury Academic, 2020
págs. 267-271
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados