Educando en cultura nos e cos municipios: Un labor transversal e colaborativo
págs. 12-16
Profesionais de acción sociocultural local: Superar eivas e recoñecer o seu labor
Lucía Iglesias da Cunha, Laura Varela Crespo, Pablo Ángel Meira Cartea
págs. 17-20
A formación dos profesionais municipais da cultura: O horizonte necesario
María Belén Caballo Villar, Rita Gradaílle Pernas, Tamara Salvadores Villanueva
págs. 21-24
págs. 25-27
O sector privado e a socioeducación: A experiencia de Xandobela
págs. 28-31
págs. 32-35
págs. 36-39
Manuel Pérez Rúa: construíndo profesión dende o local, a xestión cultural é chave no quefacer socioeducativo
Xabier Riádigos Couso (entrev.), Vanessa Otero Dios (entrev.), Manuel Pérez Rúa (entrevistado)
págs. 40-44
págs. 46-48
Museos, centros cívicos e labor comunitario: Unha reflexión desde a Educación Social
págs. 50-53
I Premio Galego de Educación para o Desenvolvemento e Cidadanía Global Ana Lampó
Ana Lampón Gude, Maria José Caride Delgado, Verónica Iglesias Fustes, Verónica Dopico Cancela, María del Camino Pereiro González, Yolanda Castro López
págs. 54-57
págs. 58-61
págs. 62-65
O libro de texto dixital: estado da cuestión en Galicia
págs. 70-72
Os xogos, no peto: Unha aplicación para móbiles, pioneira no mundo, sobre os xogos tradicionais galegos
págs. 74-75
Educación e Patrimonio: experiencias de gobernanza participativa
págs. 76-79
págs. 80-83
págs. 84-85
págs. 86-87
Cabreiros, 15 anos de dinamización comunitaria: Olladas e recursos interxeneracionais no rural
Es reseña de:
Cabreiros, 15 anos de dinamización comunitaria: Olladas e recursos interxeneracionais no rural
X. Rodríguez Rodríguez, X.M. Felpeto Carballeira
Deputación de Lugo, 2021
págs. 88-89
El aprendizaje-servicio y la educación universitaria: Hacer personas competentes.
Es reseña de:
El aprendizaje-servicio y la educación universitaria: hacer personas competentes
Miguel Anxo Santos Rego, María del Mar Lorenzo Moledo, Igor Mella Núñez
Octaedro, 2020. ISBN 9788418615009
págs. 90-91
págs. 92-94
págs. 95-97
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados