pág. 5
pág. 7
Dolors Ferrer i Lupe Arasa, coordinadores del Projecte Apel·les: «Volem aportar el nostre bagatge per motivar, ajudar i transmetre valors»
pág. 9
pág. 10
pág. 16
pág. 22
pág. 28
Experiències emocionants d´escola: Una proposta d'escola viva i activa, malgrat la pandèmia
pág. 33
Izaskun Aranbarri, de Berdindu Eskolak: «Ajudar una persona ajudant el seu entorn»
pág. 44
Arrelar l’ApS: de les experiències a la mirada de territori educador
pág. 49
De la imatge al relat: Simbolisme i interpretació
Olga Cercos Bernal, Assumpció Vila Badia, Aurora Leal García
pág. 54
Nenes i nens que es posen les «ulleres ODS»: La mirada transformadora de l’aprenentatge
pág. 59
L´alfabetització com a lectura del món: una aposta radical per la pedagogia crítica
pág. 66
pág. 67
L'evidència en la pràctica: Anticipació, comprensió i aprenentatge a partir de textos. Què hi posa, aquí? Els textos d'ús social com a font d'aprenent
pág. 68
Boscos i canvi climàtic: Una relació molt estreta
Teresa Franquesa, Marta Vilar Recasens, Begoña Vendrell Simón
pág. 69
Les relacions: un viatge al llarg de l´any
pág. 75
pág. 77
pág. 81
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados