The COVID-19 Pandemic and its Implications for Food Consumer Behavior: A Bibliometric Analysis of Institutionally Affiliated Research in Brazil
págs. 13-25
Factors related to Quinoa Consumption in Peru during the COVID-19 Pandemic
Angie Higuchi, Rocío Maehara, Luz de los Ángeles Sánchez Pérez
págs. 27-42
págs. 43-58
págs. 59-74
págs. 75-87
págs. 89-103
Customer Value Co-creation Behavior in Times of COVID-19: The Case of the Mexican Food Service Delivery Ecosystem
Juan Gabriel Figueroa Velázquez, Moisés Rubén Zamora Ramos, Norma Arely Zúñiga Espinosa, Irma Hernández Aranda
págs. 105-117
Comercio electrónico y hábitos de los consumidores durante la pandemia de COVID-19 en México
Víctor Béjar Tinoco, Marco Alberto Valenzo Jiménez, Flor Madrigal Moreno, Salvador Madrigal Moreno, Osval Antonio Montesinos López
págs. 119-134
Creencias normativas y confianza: una adaptación del modelo de aceptación tecnológica al e-commerce durante la pandemia por COVID-19 en Ecuador
págs. 135-149
págs. 151-166
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados