Museum brand identity model approach: An online Delphi Study
págs. 160-176
págs. 177-192
Emergencia social y visiones pandémicas en Latinoamérica: Un estudio de los flujos comunicativos en Facebook durante el primer semestre del 2020
págs. 193-206
págs. 207-225
págs. 226-242
La seguridad en el ciberespacio desde una perspectiva sociocultural
Fulgencio Sánchez Vera, Javier Eloy Martínez Guirao, Anastasia Téllez Infantes
págs. 243-258
La percepción de inseguridad en la sociedad española ante situaciones excepcionales: el COVID-19 y la guerra en Ucrania
págs. 259-282
págs. 283-296
Insecurities in EU border management: The unintended consequences of securitization processes in the Mediterranean
págs. 297-311
Cancel Culture in the Academia: The hispanic perspective
págs. 312-321
Cultural intelligence and conflict ethnography: The importance of the anthropological knowledge for military advisors in fighting international violent extremist groups
págs. 322-334
Regulação da comunicação em Portugal e movimentos sociais: Um estudo sobre a relação entre os meios de comunicação e o ativismo
págs. 335-350
págs. 351-365
págs. 366-378
Nuevas estrategias de gestión corporativa: la cultura visual como elemento de la comunicación interna y la felicidad laboral
Andrea Castro Martínez, Pablo Díaz-Morilla, Cristina Pérez Ordóñez
págs. 379-392
How the Union of European Football Associations (UEFA) plays the game: communicate football's social responsibility
págs. 393-409
Lobbying against compassion: a review of the ethics of persuasion when nonhuman animals suffering is involved
págs. 410-418
Introduction to the Sociology of Music Technologies: An Ontological Review
págs. 419-429
págs. 430-437
págs. 438-446
págs. 447-448
Federico Prizzi (2021): Cultural Intelligence ed Etnografia di Guerra-Il ruolo dell’antropologia nello studio dell’information warfare di Al Shabaab. Edizioni Altravista.
págs. 449-450
págs. 451-452
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados