pág. 5
pág. 7
Lluís Baella, mestre i membre del grup Bibliomèdia:: «Si volem que els joves s’interessin per la lectura, els hem d’acostar als llibres»
pág. 9
Temps educatius des d’una perspectiva internacional:: Projectes que amplien les oportunitats educatives
pág. 10
pág. 16
Die Ganztagsschulen:: Educar i cuidar des de l’escola. L’expèriencia d’Alemanya
pág. 21
L’ús del temps educatiu a l’Instituto Escola Barnola
Ricard López Muñoz, Anna Salvans Casas, Marc Arola Codina, Laia Mesas Antonio
pág. 27
pág. 33
pág. 49
pág. 57
JA HO DEIA...: Albert Camus: L’emprenta del mestre i el camí de l’alumne
pág. 64
Evidències: Què ens diu la recerca científica?:: Les metodologies lúdiques afavoreixen la predisposició del cervell per a l’aprenentatge
pág. 65
L’evidència en la pràctica:: Obrint capses, descobrim i construïm nous aprenentatges
pág. 66
Viure les mates: Les dreceres no sempre són el millor camí per coronar el cim:: Aprendre les taules de multiplicar
pág. 67
Activisme climàtic:: Preguntes amb resposta..
pág. 71
STEM/STEAM:: Qué hem après de Jordi Domènech sobre STEM/STEAM?
Èlia Tena Gallego, Francisco José Castillo Hernández, María Martín Peciña, Pilar Gema Rodríguez Ortega
pág. 73
Ponts escola-família:: Vincles imprescindibles entre famílies i escola: Iniciatives i estrategies útils
Equipo ERIFE
pág. 75
Cuida’t:: Sabem que tot comença i tot acaba
Equip Cuidem-nos
pág. 77
Recull:: Recomanacions de Bibliomèdia. Trobades i convocatories
pág. 78
pág. 81
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados