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págs. 7-22
High-Level Action Metonymies in English and Spanish: the case of the ACTION FOR PROCESS, ACTIVITY FOR EVENT, and ACTION FOR RESULT metonymies
págs. 23-36
Building the Y2K problem: topic introduction and evaluation in Internet articles
págs. 37-52
La enseñanza gramatical y el aprendizaje de la gramática: el caso del aspecto en español
págs. 53-74
El extraño caso del Dr. Jekyll y Mary Reilly: ¿estilo femenino/estilo masculino? Relevancia de un análisis integrado del léxico
Margarita Carretero González, Encarnación Hidalgo Tenorio, V. García Piñero
págs. 75-86
págs. 87-98
págs. 99-112
Comunicación no verbal y literatura: desarrollo de un modelo semiótico de transcripción
págs. 113-144
págs. 145-160
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págs. 197-216
War in the news: fight in cognitive stylistics research
págs. 217-242
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Are first and second language acquisition comparable processes?: arguments for the non-equivalence of L1 and L2 learning
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Semantic packaging and syntactic projections in word formation processes: the case of agent nominalizations
págs. 271-294
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A Spanish version of the foreign language classroom anxiety scale: revisiting Aida's factor analysis
Pascual F. Pérez Paredes, H. Muller-Alouf
págs. 337-352
págs. 353-364
págs. 365-380
págs. 381-400
págs. 401-412
págs. 413-428
El discurso de la ciencia y la tecnología: el artículo científico de investigación vs. el artículo de divulgación científica
págs. 429-452
Es reseña de:
Current Issues in English Language Methodology
Universitat Jaume I. Servei de Comunicació i Publicacions. ISBN 84-8021-242-X
págs. 455-457
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