From the Classroom to University and Back (2010) Halbach, Ana María CLIL in Spain

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
On the move
On the move Núm. 30 Pág. 103-125 ARTICULO
2022 Encuentro
Cruz Cabanillas, Isabel de la San Emeterio Bedia, Carlotta
Instructional design of mathematics and language integrated learning (MLIL) for future Mathematics teachers
Instructional design of mathematics and language integrated learning (MLIL) for future Mathematics teachers Vol. 7 Núm. 1 Pág. 1
2022 Educação & Formação
Tarasenkova, Nina Akulenko, Iryna Kulish, Iryna Nekoz, Iryna
Are Accredited Teachers Equally Trained for CLIL? The CLIL Teacher Paradox
Are Accredited Teachers Equally Trained for CLIL? The CLIL Teacher Paradox Núm. 33 Pág. 9-25 ARTICULO
2020 Porta Linguarum
Custodio Espinar, Magdalena García Ramos, José Manuel
La lengua como articulador del ecosistema AICLE
La lengua como articulador del ecosistema AICLE Vol. 13 Núm. 27 Pág. 14-31 ARTICULO
2019 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
Otto, Anna San Isidro, Xabier
Estudio comparativo sobre la formación de maestros de inglés en las comunidades autónomas de Castilla-La Mancha y Madrid
Estudio comparativo sobre la formación de maestros de inglés en las comunidades autónomas de Castilla-La Mancha y Madrid Vol. 76 Núm. 149 Pág. 499-527 ARTICULO
2018 Miscelánea Comillas
Ruiz Cordero, María Begoña
Training primary student teachers for CLIL
Training primary student teachers for CLIL Núm. 39 Pág. 35-57 ARTICULO
2016 Pulso
Delicado Puerto, Gemma Pavón Vázquez, Víctor
Evaluating CLIL programmes
Evaluating CLIL programmes Núm. 39 Pág. 79-112 ARTICULO
2016 Pulso
Pérez Cañado, María Luisa
CLIL in three Spanish monolingual communities
CLIL in three Spanish monolingual communities Núm. 15 Pág. 135-158 ARTICULO
2015 Elia
Manzano Vázquez, Borja
Strategic and organisational considerations in planning content and language integrated learning
Strategic and organisational considerations in planning content and language integrated learning Vol. 18 Núm. 4 Pág. 409-425
2015 International journal of bilingual education and bilingualism
Pavón Vázquez, Víctor Ávila López, Francisco Javier Gallego Segador, Arturo Espejo Mohedano, Alberto Roberto
How do we teach our CLIL teachers? A case study from Alcalá University
How do we teach our CLIL teachers? A case study from Alcalá University Núm. 19 Pág. 87-100 ARTICULO
2013 Porta Linguarum
Olivares Leyva, Mónica Pena Díaz, Carmen

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024