Talking about teaching in English (2011) ARTICULO Airey, John Ibérica. Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ) Núm. 22 Pág. 35-54

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Creencias filosóficas espontáneas sobre libre albedrío y responsabilidad
Creencias filosóficas espontáneas sobre libre albedrío y responsabilidad Núm. 51 Pág. 1-32
2024 Cuadernos electrónicos de filosofía del derecho
Lema Añón, Carlos
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
2023 Universidad de Málaga
López Gutiérrez, Aurora
English Medium Instruction (EMI) in a Spanish University
English Medium Instruction (EMI) in a Spanish University Vol. 5 Núm. 1 Pág. 23-40
2022 CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Andjelkov, Sonja
Building on International Good Practices and Experimenting with Different Teaching Methods to Address Local Training Needs
Building on International Good Practices and Experimenting with Different Teaching Methods to Address Local Training Needs Núm. 34 Pág. 107-130 ARTICULO
2021 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Borsetto, Elena Bier, Ada
Antecedentes y fundamentos teóricos de los cursos de contenido disciplinar con lectura y escritura
Antecedentes y fundamentos teóricos de los cursos de contenido disciplinar con lectura y escritura Vol. 39 Núm. 1 Pág. 21-40 ARTICULO
2021 Educatio siglo XXI
Ochoa Villanueva, Eurídice Minerva Rengifo Mattos, Karina Decyre
EMI Lecturer Trainers
EMI Lecturer Trainers Núm. 34 Pág. 185-219 ARTICULO
2021 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Volchenkova, Ksenia Kravtsova, Elizaveta
EMI teacher training with a multimodal and interactive approach
EMI teacher training with a multimodal and interactive approach Vol. 12 Núm. 1 Pág. 56-87 ARTICULO
2020 Language Value
Morell Moll, Teresa
Academic achievement of bilingual and nonbilingual education degree students
Academic achievement of bilingual and nonbilingual education degree students Núm. 34 Pág. 25-37 ARTICULO
2020 Porta Linguarum
Madrid Fernández, Daniel Julius, Steven M.
Understanding the Learning Challenges of English-Medium Instruction Learners and Ways to Facilitate Their Learning
Understanding the Learning Challenges of English-Medium Instruction Learners and Ways to Facilitate Their Learning Vol. 12 Núm. 2 Pág. 321-340
2019 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Huang, Tzu-ping
University teachers’ perceptions at the early stages of a bilingual teacher education programme
University teachers’ perceptions at the early stages of a bilingual teacher education programme Núm. 32 Pág. 71-85 ARTICULO
2019 Porta Linguarum
Barrios, Elvira López Gutiérrez, Aurora
Satisfacción, dificultades y estrategias de aprendizaje en la docencia en lengua inglesa
Satisfacción, dificultades y estrategias de aprendizaje en la docencia en lengua inglesa Pág. 356-367
2018 El compromiso académico y social a través de la investigación e innovación educativas en la Enseñanza Superior
Ortiz Noguera, Guadalupe Morell Moll, Teresa Fabregat Cabrera, María Elena
Assessing students’ perceptions regarding English Medium Instruction in Higher Education
Assessing students’ perceptions regarding English Medium Instruction in Higher Education Núm. 29 Pág. 43-63 ARTICULO
2017 Didáctica. Lengua y literatura
Fernández Costales, Alberto
Is EMI enough? Perceptions from university professors and students
Is EMI enough? Perceptions from university professors and students Vol. 9 Núm. 2 Pág. 318-344
2016 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Corrales Wade, Kathleen Paba, Antonina Santiago Escamilla, Nazira
Linguistic outcomes of English medium instruction programmes in higher education
Linguistic outcomes of English medium instruction programmes in higher education Vol. 5 Núm. 1 Pág. 47-68
2015 Higher learning research communications
Ament, Jennifer Rose Pérez Vidal, Carmen
Teacher Satisfaction Concerning the Implementation of Bilingual Programmes1
Teacher Satisfaction Concerning the Implementation of Bilingual Programmes1 Núm. 23 Pág. 93-108 ARTICULO
2015 Porta Linguarum
Fernández Costales, Alberto González Riaño, Xosé Antón

* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Feb-2025