Talking about teaching in English (2011) ARTICULO Airey, John Ibérica. Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ) Núm. 22 Pág. 35-54
- Número de citas: 15 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 7 FILOLOGIA MODERNA 3 EDUCACION 7 LINGUISTICA 3 FILOSOFIA DEL DERECHO 1 FILOSOFIA 1 DERECHO 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Creencias filosóficas espontáneas sobre libre albedrío y responsabilidad Núm. 51 Pág. 1-32 | 2024 | Cuadernos electrónicos de filosofía del derecho |
Lema Añón, Carlos
|
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado | 2023 | Universidad de Málaga |
López Gutiérrez, Aurora
|
English Medium Instruction (EMI) in a Spanish University Vol. 5 Núm. 1 Pág. 23-40 | 2022 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Andjelkov, Sonja
|
Building on International Good Practices and Experimenting with Different Teaching Methods to Address Local Training Needs Núm. 34 Pág. 107-130 ARTICULO | 2021 | Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses |
Borsetto, Elena
Bier, Ada
|
Antecedentes y fundamentos teóricos de los cursos de contenido disciplinar con lectura y escritura Vol. 39 Núm. 1 Pág. 21-40 ARTICULO | 2021 | Educatio siglo XXI |
Ochoa Villanueva, Eurídice Minerva
Rengifo Mattos, Karina Decyre
|
EMI Lecturer Trainers Núm. 34 Pág. 185-219 ARTICULO | 2021 | Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses |
Volchenkova, Ksenia
Kravtsova, Elizaveta
|
EMI teacher training with a multimodal and interactive approach Vol. 12 Núm. 1 Pág. 56-87 ARTICULO | 2020 | Language Value |
Morell Moll, Teresa
|
Academic achievement of bilingual and nonbilingual education degree students Núm. 34 Pág. 25-37 ARTICULO | 2020 | Porta Linguarum |
Madrid Fernández, Daniel
Julius, Steven M.
|
Understanding the Learning Challenges of English-Medium Instruction Learners and Ways to Facilitate Their Learning Vol. 12 Núm. 2 Pág. 321-340 | 2019 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Huang, Tzu-ping
|
University teachers’ perceptions at the early stages of a bilingual teacher education programme Núm. 32 Pág. 71-85 ARTICULO | 2019 | Porta Linguarum |
Barrios, Elvira
López Gutiérrez, Aurora
|
Satisfacción, dificultades y estrategias de aprendizaje en la docencia en lengua inglesa Pág. 356-367 | 2018 | El compromiso académico y social a través de la investigación e innovación educativas en la Enseñanza Superior |
Ortiz Noguera, Guadalupe
Morell Moll, Teresa
Fabregat Cabrera, María Elena
|
Assessing students’ perceptions regarding English Medium Instruction in Higher Education Núm. 29 Pág. 43-63 ARTICULO | 2017 | Didáctica. Lengua y literatura |
Fernández Costales, Alberto
|
Is EMI enough? Perceptions from university professors and students Vol. 9 Núm. 2 Pág. 318-344 | 2016 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Corrales Wade, Kathleen
Paba, Antonina
Santiago Escamilla, Nazira
|
Linguistic outcomes of English medium instruction programmes in higher education Vol. 5 Núm. 1 Pág. 47-68 | 2015 | Higher learning research communications |
Ament, Jennifer Rose
Pérez Vidal, Carmen
|
Teacher Satisfaction Concerning the Implementation of Bilingual Programmes1 Núm. 23 Pág. 93-108 ARTICULO | 2015 | Porta Linguarum |
Fernández Costales, Alberto
González Riaño, Xosé Antón
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Feb-2025