Cross-Cultural Validity of the “Classroom Motivational Climate Questionnaire” (2015) ARTICULO Villasana, Mercedes Alonso Tapia, Jesús Revista de psicodidáctica Vol. 20 Núm. 2 Pág. 227-246

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The importance of socio-affective relationships in educational contexts
The importance of socio-affective relationships in educational contexts Vol. 12 Núm. 2 Pág. 149-177 ARTICULO
2023 International Journal of Educational Psychology
Bardelli, Noemí Elena Huertas Martínez, Juan Antonio Castillejo Ruíz, Jesús Ignacio
Academic engagement: assessment, conditions, and effects-a study in higher education from the perspective of the person-situation interaction
Academic engagement: assessment, conditions, and effects-a study in higher education from the perspective of the person-situation interaction Vol. 38 Núm. 2 Pág. 631-655 ARTICULO
2023 European journal of psychology of education
Alonso Tapia, Jesús Huertas Martínez, Juan Antonio Merino Tejedor, Enrique
Assessment of goal orientations from the “Person-Situation Interaction” perspective
Assessment of goal orientations from the “Person-Situation Interaction” perspective Vol. 28 Núm. 1 Pág. 1-12 ARTICULO
2022 Psicología educativa
Alonso Tapia, Jesús García Herraiz, Nieves
Parental involvement and family motivational climate from the parents' perception
Parental involvement and family motivational climate from the parents' perception Vol. 37 Núm. 2 Pág. 323-333 ARTICULO
2021 Anales de psicología
Prado Morales, Mirtha del Alonso Tapia, Jesús Simón Rueda, Cecilia
Differences in classroom motivational climate
Differences in classroom motivational climate Vol. 36 Núm. 1 Pág. 122-133 ARTICULO
2020 Anales de psicología
Alonso Tapia, Jesús Ruiz Díaz, Miguel Ángel Huertas Martínez, Juan Antonio
Effects of a sport leadership programme on the perceptions of university students about their leadership competencies
Effects of a sport leadership programme on the perceptions of university students about their leadership competencies Vol. 15 Núm. 45 Pág. 429-446 ARTICULO
2020 Cultura, ciencia y deporte
Cánovas Alvarez, Francisco José Meroño, Lourdes Arias Estero, José Luis Leiva Arcas, Alejandro Zurita Ortiz, Benito Brunton, Julie Isidori, Emanuele Decelis, Andrew Samantzis, Charalampos Mülazımoğlu Ballı, Özgür Fazio, Alessandra Mallia, Oliver Koustelios, Athanasios Dağlı Ekmekçi, Aytül Sánchez Pato, Antonio
Diseño y validación de un cuestionario para el estudio de la relación y colaboración museo y escuela (MUSELA DOC)
Diseño y validación de un cuestionario para el estudio de la relación y colaboración museo y escuela (MUSELA DOC) Vol. 22 Núm. 1 Pág. 103-119 ARTICULO
2019 Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado
Escribano-Miralles, Ainoa Serrano Pastor, Francisca José Miralles Martínez, Pedro
Classroom Emotional Climate
Classroom Emotional Climate Vol. 24 Núm. 2 Pág. 1 ARTICULO
2019 Revista de psicodidáctica
Alonso Tapia, Jesús Nieto Vizcaíno, María del Carmen
Relación entre aprendizaje competencial percibido y aprendizaje medido en TIMSS 2015
Relación entre aprendizaje competencial percibido y aprendizaje medido en TIMSS 2015 Núm. 379 Pág. 9-31 ARTICULO
2018 Revista de educación
Meroño, Lourdes Calderón, Antonio Rieckmann, Marco Méndez Giménez, Antonio Arias Estero, José Luis

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024