Bridging the Gap Between Theory and Practice in a B.A. Program in EFL (2014) ARTICULO Posada Ortiz, Julia Zoraida Garzón Duarte, Eliana HOW Vol. 21 Núm. 1 Pág. 122-137
- Número de citas: 4 (25.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
English Language Preservice Teachers’ Identity Construction Within Academic and Other Communities Vol. 24 Núm. 1 Pág. 247-260 | 2022 | Profile |
Posada Ortiz, Julia Zoraida
|
Critical Pedagogy Trends in English Language Teaching Vol. 23 Núm. 2 Pág. 155-165 | 2021 | Colombian Applied Linguistics |
Portilla Quintero, Brenda
Herrera Molina, Jennifer
|
Pedagogical Practicum and Student-Teachers Discursively Conceived in an ELT Undergraduate Program Vol. 23 Núm. 2 Pág. 183-198 | 2021 | Profile |
Lucero, Edgar
Cortés-Ibañez, Andrea Margarita
|
Pre-Service English Teachers’ Voices About the Teaching Practicum Vol. 25 Núm. 1 Pág. 156-173 | 2018 | HOW |
Castañeda, Jairo Enrique
Aguirre Hernández, Ana Jackelin
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024