Towards a Dynamic Conceptual Framework for English-Medium Education in Multilingual University Settings (2016) ARTICULO Dafouz, Emma Smit, Ute Applied linguistics Vol. 37 Núm. 3 Pág. 397-415
- Número de citas: 20 (10.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 8 FILOLOGIAS 13 LINGUISTICA 7 EDUCACION 7 ECONOMIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Inglês como meio de instrução para e-portfólio de engenharia Vol. 9 Núm. 0 Pág. 13 ARTICULO | 2023 | EntreLínguas |
Polyakova Nesterenko, Oksana
Juliá Sanchis, Ernesto
Galstyan Sargsyan, Ruzana
|
Editorial Vol. 5 Núm. 2 Pág. 5-6 | 2022 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Clua, Monica
|
Teacher Training for English-Medium Instruction in Higher Education, by Maria del Mar Sánchez-Pérez (Hershey PA: IGI Global, 2020) Núm. 65 Pág. 219-224 RESENA_BIBLIOGRAFICA | 2022 | Miscelánea |
Lafuente Millán, Enrique
|
The Role of the L1 in EMI classroom practices Vol. 5 Núm. 2 Pág. 23-36 | 2022 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Moncada Comas, Balbina
|
Carrió-Pastor, M. L. - Bellés-Fortuño, Begoña (2021) (Eds.). Teaching Language and Content in Multicultural and Multilingual Classrooms CLIL and EMI Approaches. Cham, Switzerland: Palgrave MacMillan, ISBN 978-3-030-56614-2, pp. 377 Vol. 14 Núm. 2 Pág. 132-136 RESENA_BIBLIOGRAFICA | 2021 | Language Value |
Domínguez Morales, Elena
|
Repositioning English-Medium Instruction in a Broader International Agenda Núm. 34 Pág. 15-38 ARTICULO | 2021 | Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses |
Dafouz, Emma
|
Lecturers’ Training Needs in EMI Programmes Núm. 34 Pág. 83-105 ARTICULO | 2021 | Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses |
Piquer Píriz, Ana María
Castellano Risco, Irene Olga
|
Building on International Good Practices and Experimenting with Different Teaching Methods to Address Local Training Needs Núm. 34 Pág. 107-130 ARTICULO | 2021 | Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses |
Borsetto, Elena
Bier, Ada
|
Review of Dafouz & Smit (2020) Vol. 34 Núm. 1 Pág. 365-370 RESENA_BIBLIOGRAFICA | 2021 | Revista española de lingüística aplicada |
Querol Julián, Mercedes
|
Crossing disciplinary boundaries: English-medium education (EME) meets English for Specific Purposes (ESP) Núm. 41 Pág. 13-38 ARTICULO | 2021 | Ibérica |
Dafouz, Emma
|
English as a Medium of Instruction in Learning Professional Skills for Engineers Vol. 14 Núm. 2 Pág. 24-44 ARTICULO | 2021 | Language Value |
Peñate Sánchez, Adrián
|
Student perceptions of university internationalisation in Brazil – a case study Vol. 18 Núm. 1 Pág. 5701-5718 | 2021 | Fórum Linguístico |
Guimarães, Felipe Furtado
Mendes, Ana Rachel Macedo
Hildeblando Júnior, Carlos Alberto
|
Profiles of Students in Bilingual University Degree Programs Using English as a Medium of Instruction in Spain Vol. 22 Núm. 2 Pág. 79-94 | 2020 | Profile |
Madrid Fernández, Daniel
Julius, Steven M.
|
Academic achievement of bilingual and nonbilingual education degree students Núm. 34 Pág. 25-37 ARTICULO | 2020 | Porta Linguarum |
Madrid Fernández, Daniel
Julius, Steven M.
|
Reading in english for computer engineers Pág. 1094-1103 | 2020 | Teoría y práctica en investigación educativa |
Peñate Sánchez, Adrián
Peñate Cabrera, Marcos
|
Embedding internationalization in European higher education institution ́s strategies Vol. 33 Núm. 2 Pág. 57-68 ARTICULO | 2020 | Papeles de Europa |
González Bonilla, Alejandra
Blanco Carrasco, Marta
Castaño Collado, Gloria
Urquía Grande, Elena
|
The importance of certification of English medium instruction teachers in higher education in Spain Núm. 32 Pág. 103-118 ARTICULO | 2019 | Porta Linguarum |
Macaro, Ernesto
Jiménez Muñoz, Antonio José
Lasagabaster Herrarte, David
|
Llinares, A. & Morton, T. (eds) (2017). "Applied Linguistics Perspectives on CLIL". Amsterdam : John Benjamins. DOI 10.1075/lllt.47 Núm. 26 Pág. 287-294 RESENA_BIBLIOGRAFICA | 2018 | Complutense Journal of English Studies |
Jaen Campos, Marta
|
The linguistic internationalization of higher education Núm. 3 Pág. 31-46 ARTICULO | 2018 | Porta Linguarum |
Ramos García, Ana María
Pavón Vázquez, Víctor
|
Implementing plurilingualism in higher education Núm. 2 Pág. 139-156 ARTICULO | 2017 | Porta Linguarum |
Sánchez Pérez, María del Mar
Salaberri Ramiro, María Sagrario
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024