Toward an understanding of dimensions, predictors, and the gender gap in written composition (2015) Kim, Young-Suk Al Otaiba, Stephanie Wanzek, Jeanne Gatlin, Brandy Journal of educational psychology Vol. 107 Núm. 1 Pág. 75-95
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 3 MULTIDISCIPLINAR 1 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Writing High-Frequency Words at Early Stages of L2 Acquisition Vol. 41 Núm. 1 Pág. 167-183 ARTICULO | 2023 | Revista de investigación educativa, RIE |
Carrasco Polaino, Rafael
Antropova, Svetlana
Anguita Acero, Juana María
|
Orthographic knowledge predicts reading and spelling skills over and above general intelligence and phonological awareness Vol. 36 Núm. 1 Pág. 21-43 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
Zarić, Jelena
Hasselhorn, Marcus
Nagler, Telse
|
Predictors of spelling errors in expository texts written by Hebrew-speaking elementary school children Vol. 44 Núm. 1 Pág. 117-149 ARTICULO | 2021 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Zadunaisky Ehrlich, Sara
Seroussi, Batia
Stavans, Anat
|
Handwriting, spelling, and narrative competence in the fictional stories of Italian primary-school children Vol. 33 Núm. 2 Pág. 277-293 ARTICULO | 2018 | European journal of psychology of education |
Longobardi, Emiddia
Spataro, Pietro
Pizzicannella, Emiliano
|
Letren abiadura Lehen Hezkuntzan: euskarazko batezbestekoak ikasmailaren eta generoaren arabera Núm. 16 Pág. 3-23 ARTICULO | 2017 | Gogoa |
Ibarra Lizundia, Irune
Etxague Alkalde, Xabier
Etxeberria Murgiondo, Juan
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024