Al Otaiba, Stephanie
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 4 |
2023 | 3 |
2022 | 1 |
2021 | 6 |
2020 | 0 |
2019 | 0 |
2018 | 1 |
2017 | 1 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 1 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
2010 | 1 |
2009 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2015 | 1 | 5 |
2014 | 0 | 11 |
2009 | 1 | 2 |
2010 | 0 | 0 |
2011 | 0 | 0 |
2012 | 3 | 0 |
2013 | 1 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2017 | 1 | 0 |
2018 | 0 | 0 |
2019 | 0 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 1 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
8 | Artículo de revista | 18 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2014 |
To wait in tier 1 or intervene immediately
|
Artículo | 6 |
2015 |
Toward an understanding of dimensions, predictors, and the gender gap in written composition
|
Artículo | 5 |
2014 |
Oral Reading Fluency Development for Children with Emotional Disturbance or Learning Disabilities
|
Artículo | 3 |
2014 |
Is scientifically based reading instruction effective for students with below-average IQs?
|
Artículo | 2 |
2009 |
Modeling oral reading fluency development in latino students: A longitudinal study across second and third grade
|
Artículo | 2 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Nov-2024